The Effect of Online Learning Using Zoom on Undergraduate Students’ Ability to Understand Mathematical Concepts
Abstract
Keywords: Mathematical Understanding, Online, Zoom
Full Text:
PDFReferences
Aprilliana, Y.C. (2018). Pengembangan Perangkat Pembelajaran Menggunakan Model Pembelajaran Langsung Dengan Media Zooming User Interface (ZUI) Pada Mata Pelajaran Perekayasaan Sistem Antena Kelas XI TAV SMK Negeri 3 Surabaya. Jurnal Pendidikan Teknik Elektro, 7 (1) 87-93.
Brahma, I.A. (2020). Penggunaan Zoom Sebagai Pembelajaran Berbasis Online Dalam Mata Kuliah Sosiologi dan Antropologi Pada Mahasiswa PPKN di STKIP Kusumanegara Jakarta. Jurnal Ilmu Pendidikan Nonformal, 6 (2) 97-102.
Rosidah, I., Wulandari, B. (2019). Belajar Penyiaran Daring. Tuban Jawa Timur: CV. Mitra Karya.
Sanjaya, R. (2020). 21 Refleksi Pembelajaran Daring Di Masa Darurat. Semarang: Universitas Katolik Soegijapranata.
Setyawan, F.E.B. (2017). Pedoman Metodologi Penelitian. Sidoarjo Jawa Timur: Zifatama Jawara.
DOI: https://doi.org/10.26418/ijli.v2i2.43371
Refbacks
- There are currently no refbacks.
International Journal of Learning and Instruction (IJLI) is published by the Faculty of Teacher Training and Education in Universitas Tanjungpura.
ISSN 2656-0763 (print) ISSN 2714-6847 (online)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.